Warszawa Lokalna

Warszawa Lokalna

Zarządzanie kryzysem i praca z tzw. trudnym klientem

opublikowano: czw, 2017-02-02 09:17, Zuzanna Włodarczyk

Zapraszamy na kolejne szkolenie dla członków Sieci MAL.

W tym roku cykl zaczniemy od pracy z konfliktem w zespole  i pracy z "trudnym klientem". Szkolenie odbędzie się we wtorek 7 lutego w godzinach: 14:00 - 17.15.

Tym razem gościć nas będzie Klub Osiedlowy SURMA (ul. Białobrzeska 17).

Plan spotkania

14.00-14.30 Przywitanie (Zuzanna Włodarczyk) i kilka słów o Surmie (Surma)

14.30-17.15 Praca z trudnym klientem, zarządzanie konfliktem (Anna Cybulko).

Kilka słów o prowadzącej:

Anna Cybulko - specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu rozwiązywania konfliktu, komunikacji interpersonalnej oraz dynamiki małych grup. Od 2011 powołana na stanowisko Rzecznika Akademickiego Uniwersytetu Warszawskiego, wspiera społeczność akademicką w rozwiązywaniu konfliktów organizacyjnych i interpersonalnych oraz skutecznym osiąganiu celów. Współpracuje z samorządami – m.in. Miasta Warszawy – przy projektowaniu, organizacji oraz prowadzeniu konsultacji społecznych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Psychologii