Warszawa Lokalna

Warszawa Lokalna

Koordynator/ka działań animacyjnych w Pawilonie Warszawa poszukiwany/a!

opublikowano: 2016-03-14 15:46, zwlodarczyk

Lubisz pracę z ludźmi?  Nie boisz się wyzwań? Masz doświadczenie w organizowaniu wydarzeń i budowaniu partnerstw międzysektorowych? Szukamy właśnie Ciebie!

Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy poszukuje osoby, która od kwietnia do końca września br. będzie animowała działania w i wokół Pawilonu Warszawa.

Pawilon Warszawa znajduje się przy skrzyżowaniu dwóch linii metra, w dynamicznym centrum miasta. Jest to dawny punkt informacyjny budowy II linii metra, który od połowy stycznia  administrowany jest przez Muzeum Warszawy. Większość działań w pawilonie prowadzi  Muzeum, które  przeniosło tu swoje projekcje filmowe i warsztaty edukacyjne skierowane do dzieci, rodzin i turystów z Polski oraz zagranicy. Ofertę Pawilonu Warszawa,  o warsztaty,  spotkania, konsultacje  o tematyce warszawskiej,  partycypacyjnej, lokalnej, uzupełnia Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.  W Pawilonie Warszawa działa też Punkt informacji turystycznej, obsługiwany przez Stołeczne Biuro Turystyki, dzięki czemu miejsce to  dedykowane jest historii, teraźniejszości oraz  przyszłości Warszawy. (Więcej o Pawilonie Warszawa TU).

Chcemy wykorzystać tę wyjątkową lokalizację oraz zasoby Pawilonu Warszawa (wyposażenie w rzutnik i monitor, dostęp do wi-fi, sala mieszcząca do 50 osób, teren przy Pawilonie) i otworzyć go dla mieszkańców Warszawy. Stworzyć miejsce przyjazne, w którym mieszkańcy będą mogli dowiedzieć się więcej o Warszawie np. poprzez lekcje edukacyjne, filmy, gry planszowe, spotkania, warsztaty, konsultacje społeczne. Poznawać miasto aktywnie dzięki np. spacerom, grom miejskim oraz opowiadać o Warszawie poprzez swoje doświadczenia za pomocą warsztatów fotograficznych czy filmowych.

 

Do zadań wybranej osoby należeć będzie:

- stworzenie programu animacyjnego  dla Pawilonu Warszawa na sezon wiosna/lato 2016 (we współpracy z Muzeum Warszawy i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy);

- stworzenie międzysektorowej sieci partnerów współpracujących przy programie i wydarzeniach w Pawilonie Warszawa;

- organizacja i koordynacja działań animacyjnych, wydarzeń cyklicznych i jednorazowych odbywających się w Pawilonie Warszawa (w porozumieniu z Muzeum Warszawy i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, zgodnie z ustalonym harmonogramem - wydarzenia powinny odbywać się trzy razy  w tygodniu, w każdą sobotę i niedzielę oraz jeden dzień powszedni).

 

Od kandydatów wymagamy:

- udokumentowanego doświadczenia w organizowaniu wydarzeń kulturalnych i społecznych;

- dyspozycyjności adekwatnej do charakteru zadań;

- komunikatywności;

- dobrej organizacji pracy;

- umiejętności nawiązywania współpracy z różnymi partnerami;

- samodzielności  w przeprowadzaniu działań;

- znajomości języka angielskiego.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie przy budowaniu programów i/lub marki nowych miejsc.

 

Oferujemy:

- współpracę z  ciekawym, kreatywnym zespołem

- umowę zlecenie

- możliwość współtworzenia marki nowego miejsca na mapie Warszawy

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z „portfolio”, (czyli wykazem wcześniej powadzonych działań animacyjnych/organizacyjnych, ich krótkim opisem oraz posiadanymi rekomendacjami)  na adres adobrosielska@um.warszawa.pl do 21 marca 2016 roku. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.